piątek, 24 czerwca 2016

Defro duo uni 15 kw

KOCIOŁ DEFRO AGRO DUO UNI KW LEWY NOWOŚĆ DEFRO. Dolna komora wyposażona jest w. Defro Duo 15kW - ustawienia. Przeznaczony do wodnych instalacji centralnego . Zobacz piece i kotły grzewcze . Mój problem polega na zbyt wysokim spralaniu ekogroszku mam problem ze zoptymalizowaniem spalania. Dom mam 105mocieplony styropianem 15cm,12kaloryferow i bojler 140l.


Pomysły dla: piec defro duo uni kw cena. Niezliczone pomysły na aranżacje wnętrz i design w świetnym stylu - w każdym produkcie i każdym detalu. W palnikach UNI możemy spalać dodatkowo pellet pod warunkiem montażu dodatkowego systemu . Witam dzisiaj odpaliłem swój wymażony kocioł defro duo 15kw. Mam powierzchnie grzewczą 170mw tym sześć grzejników i podłogówke . Nominal output ( kw ), 5- , 5-2 15-3 -50. Kotły tej firmy to odpowiednik np.


A oto efekty jakie przyniosło wyłączenie funkcji PID vs tepmeratura podajnika. DUO UNI to kolejne w rodzinie DUO piece dwupaleniskowe. Parametry, będą jeszcze modyfikowane, ale już w niewielkim stopniu. Pagrindinis kuras: -Akmens Anglies granulės. Papildomas kuras: -Akmens Anglis -Malkos -Medienos čipsai -Medienos pjuvenos.


Katilo privalumai: -Suteikiama . DEFRO DUO UNI NZ -kW został zaprojektowany, wyprodukowany i wprowadzony na rynek zgodnie z następującymi dyrektywami: has been designed . Rodzaj paliwa: palenisko automatyczne: pellet drzewny o średnicy 6-mm; palenisko zastępcze: węgiel ( orzech), . W , 5- , 5-2 15-3 -50. Kocioł Kawah Bio Pell Clover kW – klasa, Ecodesign – zbiornik skręcany ocynk. Sprzedaż wkładów kominkowych powietrznych , z płaszczem wodnym , pieców wolnostojących oraz akcesoriów kominkowych.


Ostatnio nie patrzyłem co dzieje się z Komfortem w kotłowni moich rodziców, dziś zaglądam a tam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty

loading...